donderdag 6 november 2008

Sinterklaas-weggeefactie


Kijk, dit vind ik nou zo zonde: Een keurig boekje, schoon en bijna nog helemaal nieuw en dat ligt dus gewoon in het vuil. Het is misschien niet veel waard, maar hadden ze er nou geen ander kindje blij mee kunnen maken? Nou heb ik zelf ook geen kleintjes in de familie of in m'n directe omgeving, daarom stuur ik het op tegen betaling van de verzendkosten van 1,76 aan de eerste die het wil hebben! Of in Amsterdam zelfs helemaal voor niks, want dan stop ik het persoonlijk in je brievenbus als het niet al te ver uit het centrum is.

Het betreft hier een uitgave van de Etos uit 2004 die destijds voor 3,99 euro in de winkel lag.

Stuur een reactie op dit artikel als je interesse hebt! Zorg dat ik contact met je kan opnemen via je website, blog of community (bijv. Hobbydoos, Blogcatalog). Heb je geen van allen? Geen nood, stuur dan ook even een emailtje via de contactlink (te vinden onder het kopje 'Over mij') .

1 opmerking:

Mick zei

Hoi Astrid,
wat laat in het jaar maar misschien kunnen we 'ruilen'.
Ik heb hier nog 'n goede workmate over (dubbel) waar ik vanaf moet: Dan geef ik 't boekje an m'n neefje (5jr.).
-Groeten Mick, Bos & Lommer