Mijn winkeltje en andere sites over haken en handwerken

Even schaamteloos de aandacht op mezelf vestigen:

De producten die ik ontwerp en haak van uitgehaalde truien zijn te koop in m'n eigen webshop.

Voor een compleet overzicht van alles wat ik ooit heb gemaakt en wat meer informatie over m'n werk kun je kijken op m'n 'officiƫle' website.

Op zoek naar haakpatronen? Ik heb een aantal sites verzameld waarop je er heel wat kunt vinden en de meeste zijn zelfs gratis. Ook heel veel instructies. Klik hier.

Dan heb ik nog een linkpagina met allerlei handwerk- en hobbytips en hoe je, net als ik, je eigen werk voor niks of heel weinig op het internet kunt publiceren. Kijk in de meeste rechtse kolom.
.
Op de Engelstalige 'versie' (ze zijn niet echt hetzelfde) van deze weblog lees je uitgebreide verslagen over de spullen die m'n vriend en ik bij het vuil vandaan halen om onze woningen mee in te richten en hoe we dat doen:
Look What I Found!

Al deze linkjes staan overigens ook hiernaast in de sidebar, mocht je er later nog eens op terug willen komen.

Reacties